Rieger vložka zadního nárazníku (GBL-55416) pro Audi A5 B8, B81 kabriolet, plast ABS lakovaný do černé lesklé barvy
Popis a parametry
Recenze (0)
Diskuse
Rieger vložka zadního nárazníku (GBL-55416) pro Audi A5 B8, B81 kabriolet, plast ABS lakovaný do černé lesklé barvy
Rieger Tuning – Díl z ABS černý lesk (PMMA) – Audi A5 B8/B81 kabriolet – 06/2007–07/2011 – černá lesklá
Díl Rieger Tuning určený pro Audi A5 Typ B8/B81, karoserie kabriolet, roky 06/07–07/11. Vyroben z ABS plastu lakovaného do černé lesklé barvy. Balení obsahuje montážní materiál.
- Model: Audi A5 – Typ B8/B81
- Karoserie: kabriolet
- Rok výroby: 06/2007–07/2011
- Materiál/povrch: ABS, černá lesklá (lak)
- Balení: díl + montážní materiál
Péče o díly Rieger s černým lesklým povrchem (PMMA):
- Pro mytí používejte pouze pH vyvážený autošampon.
- Vyvarujte se mytí vysokou teplotou nad 70 °C.
- Nepoužívejte čističe na bázi alkoholu.
- Nepoužívejte abrazivní čističe.
ParametryPorovnání
Typ produktu
Spoiler
Značka vozu
Audi
Model
A5
Typ vozu
B8, B81
Rok výroby
06/07-07/11
Karoserie
kabriolet
Důležitá poznámka
pro vozy bez exteriérového paketu S-Line, pro vozy s dvojitými koncovkami na obou stranách
Určeno pro
A5 (B8/B81): 06.07-07.11 (předfacelift) - coupe, convertible
Typ spoileru
vložka zadního nárazníku
Povrchová úprava
plast ABS lakovaný do černé lesklé barvy
Doplnění spoileru
vložka zadního nárazníku (GBL-55416)
Partie vozu
zadní
Součástí balení
montážní materiál
Produkt zatím nehodnocen
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek
Rieger vložka zadního nárazníku (GBL-55416) pro Audi A5 B8, B81 kabriolet, plast ABS lakovaný do černé lesklé barvy
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč a doručení po ČR. (Neplatí pro nadrozměrné zásilky)
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.






































































































































