Sportovní podvozek ST Suspensions pro Seat Altea XL 5P5, 5P8 FWD se zatížením př. nápravy do 1120 kg, snížení 30 mm/30 mm, s průměrem uchycení př. tl. 50 mm, zatížení ZN do 1050 kg, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TFSI
Popis výrobku Sportovní podvozek ST Suspensions pro Seat Altea XL 5P5, 5P8 FWD se zatížením př. nápravy do 1120 kg, snížení 30 mm/30 mm, s průměrem uchycení př. tl. 50 mm, zatížení ZN do 1050 kg, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TFSI
Značka vozu | Seat |
Model | Altea XL |
Typ vozu | 5P5, 5P8 |
Rok výroby | 10/2006- |
Motorizace | 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TFSI |
Obsah motoru | 1798, 1896, 1968, 1984 |
Palivo | Benzin, Diesel |
Výkon | 66-155kW |
Karoserie | MPV |
Pohon | FWD |
Snížení přední nápravy | 30 mm |
Snížení zadní nápravy | 30 mm |
Zatížení přední nápravy | do 1120 kg |
Zatížení zadní nápravy | do 1050 kg |
Balení | sada přední + zadní |
Stavitelná tuhost | Ne |
Průměr uchycení předního tlumiče | 50 mm |
Kompletní sportovní podvozek ST Suspensions vyvíjený německým podvozkovým specialistou KW Automotive je perfektně sladěnou kombinací sportovních tlumičů a pružin, které dodají vašemu vozu atraktivnější vzhled a větší stabilitu zejména při průjezdech zatáčkami.
Sportovní podvozky ST Suspensions profitují z mnohaletých zkušeností společnosti KW Automotive získaných při vývoji a výrobě podvozků pro profesionální motorsport i civilní využití. Při výrobě jsou využívány pouze ty nejkvalitnější komponenty. Sportovní dvouplášťové tlumiče jsou specificky navržené pro konkrétní model vozu a doplněny pružinami z vysoce pevnostní oceli s několikavrstvým ochranným nástřikem a vrchní epoxidovou vrstvou pro maximální odolnost proti vnějším vlivům. Všechny podvozky ST Suspensions jsou kompletně vyvíjeny v Německu.
Montáž sníženého sportovního podvozku ST Suspensions se provádí výměnou za originální podvozek. Podvozek je dodáván tak, aby byla možná jeho okamžitá montáž, tzn. pokud se pro montáž nepoužívají originální dorazy a prachovky, pak jsou i ty součástí balení apod.
Při montáži sportovního podvozku doporučujeme i výměnu horního uložení v případě, že není ve 100% stavu. Předejdete tím případným nežádoucím zvukovým projevům spojeným s tužším podvozkem v kombinaci s opotřebovaným uložením.