021459A: Strongflex Silentblok předního a zadního ramene varianta SPORT
Popis a parametre
Recenzia (0)
Diskusia
021459A: Strongflex Silentblok předního a zadního ramene varianta SPORT
Referenční číslo: 021459A
Název produktu: Silentblok předního a zadního ramene varianta SPORT
Pasuje na:
- Audi 80 / 90 B2 (78-86) FWD / Quattro
- Audi 80 / 90 B3 (86-91) FWD / Quattro / S2 Coupe
- Audi 80 / 90 B4 (91-96) FWD / Quattro
- Volkswagen Passat II (80-88) B2 FWD / Syncro 4x4
- Volkswagen Santana (81-88)
OEM
- 857407181
- 8A0407181
Diagramy:
- D0211
Poznámky
- Silentblok pasuje pouze na modely s předními rameny z plechu.
Nepasuje na modely s předními rameny z odlitku.
Průměr silentbloku 37mm. - Montáž:
Přední ramena:
Audi 80 / 90 B2 (78-86) FWD / Quattro
Audi 80 / 90 B3 (86-91) FWD / Quattro
Audi 80 / 90 B4 (91-96) FWD / Quattro
Volkswagen Passat II (80-88) B2 FWD / Syncro 4x4
Volkswagen Santana
Zadní ramena:
Audi 80 / 90 B2 (78-86) Quattro
Audi 80 / 90 B3 (86-91) Quattro / S2 Coupe - Tento silentblok je dostupný pouze v tvrdosti 90ShA (žlutá), protože původní gumový silentblok je vyroben z tvrdé gumové směsi. Použití silentbloku s tvrdostí 80ShA (červená) sníží jízdní vlastnosti vozu na úroveň původního gumového silentbloku.
Počet kusů (balení, sad) na auto: 4/8
Balení: 1
Tvrdost: 90Sha
Materiál: POLIURETAN (PUR/PU)
Každý produkt je dodáván s mazivem!
ParametrePridať do porovnania
Počet kusů v balení
1
Počet kusů na autě
4/8
Číslo originálního dílu
857407181; 8A0407181
Výrobok zatiaľ nie je hodnotený
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek
021459A: Strongflex Silentblok předního a zadního ramene varianta SPORT
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.