Hledání výrazu
zadarmo

Kód: TAT-EVOOP197F
TA Technix sportovní pružiny Opel Insignia 2.0T / 1.6 / 2.0CDTi / 2.0CDTi Biturbo Sportstourer (kombi)
2-3 týdny
166.3 EUR
Pružiny sníží Opel Insignia o 30mm vpředu / 25mm vzadu.
zadarmo

Kód: 11581049
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke pro Škoda Octavia III 5E3, NL3, NR3 max zatížení PN do 1080 kg s jednoduchou zad. nápravou, s uchycením př. tlumiče 55 mm
1-2 týdny
738.4 EUR
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke dodá vašemu vozu nejen atraktivní sportovnější vzhled, ale i lepší jízdní vlastnosti a celkovou ovladatelnost vozu. To vše při zachování maximální možné míry komfortu pro každodenní použití.
zadarmo

Kód: 1152000R
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke pro BMW 4 Coupe F32, F82 max zatížení PN do 1000 kg pro vozy bez elektronických tlumičů
1-2 týdny
738.4 EUR
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke dodá vašemu vozu nejen atraktivní sportovnější vzhled, ale i lepší jízdní vlastnosti a celkovou ovladatelnost vozu. To vše při zachování maximální možné míry komfortu pro každodenní použití.
zadarmo

Kód: 11525073
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke pro Mercedes-Benz C-class W205 max zatížení PN do 1100 kg
1-2 týdny
738.4 EUR
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke dodá vašemu vozu nejen atraktivní sportovnější vzhled, ale i lepší jízdní vlastnosti a celkovou ovladatelnost vozu. To vše při zachování maximální možné míry komfortu pro každodenní použití.
zadarmo

Kód: 11525073
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke pro Mercedes-Benz C-class coupe C205 max zatížení PN do 1100 kg
1-2 týdny
738.4 EUR
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke dodá vašemu vozu nejen atraktivní sportovnější vzhled, ale i lepší jízdní vlastnosti a celkovou ovladatelnost vozu. To vše při zachování maximální možné míry komfortu pro každodenní použití.
zadarmo

Kód: 11525083
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke pro Mercedes-Benz C-class t-model S205 max zatížení PN do 1060 kg
1-2 týdny
738.4 EUR
Výškově stavitelný podvozek ap Sportfahrwerke dodá vašemu vozu nejen atraktivní sportovnější vzhled, ale i lepší jízdní vlastnosti a celkovou ovladatelnost vozu. To vše při zachování maximální možné míry komfortu pro každodenní použití.

Kód: REV-PS461-S633
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x108, šířka 15mm (Volvo)
1-2 týdny
21.2 EUR
Středová díra 63,4mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.

Kód: REV-PS464-S633
Podložky pod kola rozšiřovací, 5x108, šířka 30mm (Volvo)
1-2 týdny
25.7 EUR
Středová díra 63,4mm. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Uvedená cena je za 1 kus.

Kód: REV-S37
Dlouhé šrouby M12 x 1,25 x 55 - kužel
Skladem více než 100 x
1.7 EUR
Dlouhé pozinkované šrouby k rozšiřovacím podložkám s kuželovou dosedací plochou.

Kód: REV-KS05
Kolové šrouby M14 x 1,25 x 28 - koule (čočka)
Skladem více než 100 x
1.3 EUR
Kolové šrouby standardní délky s kulovou dosedací plochou (čočka). Vhodné pro nové vozy BMW s roztečí disků 5x112, pokud na vůz chcete osadit originální kola Audi / Mercedes.
zadarmo

Kód: 25910079
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Audi A5 8T3, max zatížení PN do 1205 kg, snížení 25 mm / 20 mm, s pohonem předních kol
1-2 týdny
225.7 EUR
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro vůz Audi A5 8T3 s maximálním zatížením přední nápravy (údaj z velkého TP, zadní strana, řádek N) do 1205 kg snižující vůz o 25 mm / 20 mm.
zadarmo

Kód: 25910048
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Audi A6 4F2, C6, max zatížení PN do 1215 kg, snížení 30 mm / 30 mm, s pohonem všech kol
1-2 týdny
248.4 EUR
Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro vůz Audi A6 4F2, C6 s maximálním zatížením přední nápravy (údaj z velkého TP, zadní strana, řádek N) do 1215 kg snižující vůz o 30 mm / 30 mm.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.































































































































