Hledání výrazu
zadarmo

Kód: TAT-EVOSK033F
TA Technix sportovní pružiny Škoda Octavia II typ 1Z (04-) 1.8 TSI / 2.0 / 1.9 TDI / 2.0 TDI kromě 4x4 a RS
Skladom 1 sada
151 EUR
Pružiny sníží Škoda Octavia o 40mm vpředu / 40mm vzadu.

Kód: TAT-LF9052
TA Technix těsnící hmota do závitů (lepidlo na závity) - 50g
Skladom 1 ks
16.8 EUR
Bílá těsnící hmota (lepidlo na závity) vhodná pro závity vzduchových podvozků do velikosti M80/R3. Střední pevnost - rozebíratelný spoj.

Kód: TAT-SSDSKITG3-x1
TA Technix rozpěrná tyč Seat Toledo 1L přední + zadní (kompletní kit, černý)
Skladom 1 ks
134.2 EUR
Součástí kitu je i přední spodní rozpěra! Rozpěry jsou stavitelné. Kit nelze použít na motorizace 16V / VR6.

Kód: JOM-21007
JOM rozpěrná tyč BMW řady 5 (typ E60/E61, r.v. 06/2003-05/2010)
Skladom 1 ks
50 EUR
Rozpěrná tyč je nastavitelná a je vyrobena z leštěného hliníku

Kód: JOM-6X1853653OE
JOM přední maska VW Lupo 6X (98-05) - bez znaku
Skladom 1 ks
29 EUR
Plastová přední maska ve sportovním designu. Snadná montáž výměnou za původní díl. Maska nepasuje na verze 3L a GTI.

Kód: HF-AU0023
Kapacitor Autotek AT1200CAP
Skladom 1 ks
66.9 EUR
Standardní kapacitor pro stabilní výkon audio sestavy.

Kód: HF-Al00155
Reproduktory Alpine SXE-1725S
Skladom 1 pár
62.7 EUR
165 mm dvoupásmové koaxiální reproduktory do auta.

Kód: HF-RAM-40-153
Rámeček autorádia 2-DIN Ford
Skladom 1 ks
11.3 EUR
Redukční rámeček pro 1-DIN, 2-DIN či 2x ISO autorádio do vozů Ford.
-22%

Kód: HF-ZRS-AS-15B
ISO redukce Volvo
Skladom 1 ks
6.7 EUR
5.2 EUR
Redukce pro zapojení aftermarketového autorádia na originál kabelový svazek.

100%
Kód: HF-CR0121
Zesilovač Crunch GPX500.2
Skladom 1 ks
100.5 EUR
2-kanálový analogový zesilovač do auta.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.