Audi A3 8L (od 96 do 03)
Prohlédněte si naši nabídku nejprodávanějších produktů pro Audi A3 8L r. v. 1996-2003. Vybrali jsme pro vás ty nejoblíbenější produkty napříč celým sortimentem, abyste mohli načerpat inspiraci a proměnit svoje Audi ve sportovní vůz, ze kterého už nebudete chtít nikdy vystoupit.

Kód: TAT-SDSVOG4
TA Technix rozpěrná tyč Audi A3 (8L) - červená
Skladom 2 ks
46.5 EUR
Přední rozpěra pro Audi A3 (8L) je ocelová.
zadarmo

Kód: JOM-751001-x3
JOM výškově a tuhostně stavitelný podvozek Audi A3 (8L), kromě Quattro
Skladom 3 sada
404.7 EUR
Podvozek pro Audi A3 (8L) s nastavitelnou výškou a tuhostí tlumičů, homologovaný rozsah snížení vpředu: 25-60mm, vzadu: 20-40mm.

100%
Kód: REV-PRA31
Podložky na změnu rozteče Audi / Seat / Škoda / VW z 5x100(auto) na 5x112(kolo), šíře 20mm - s pouzdry
Skladom > 5 ks
55 EUR
Podložky vhodné pro záměnu koncernových kol např.: VŮZ - Škoda Fabia I, KOLA - Škoda Octavia II. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Zalisovaná pouzdra jsou ocelová a pozinkovaná s válcovaným závitem. Uvedená cena je za 1 kus.

Kód: JOM-740510-x2
JOM horní uložení tlumiče Audi A3, typ 8L - zadní
Skladom > 5 pár
25.2 EUR
Horní uložení zadních tlumičů JOM pro Audi A3 (8L).

Kód: TAT-69VW003P
TA Technix adaptéry pro změnu odklonu zadních kol o -0,5°, Audi A3 (8L, 1996 - 2003)
1-2 týdny
50.7 EUR
TA Technix podložky pro změnu odklonu zadních kol o -0,5°, Audi A3 (8L, 1996 - 2003)

Kód: TAT-SSDSVOG4
TA Technix rozpěrná tyč Audi A3 8L - přední, černá
Skladom 1 ks
46.5 EUR
Rozpěra je stavitelná.

Kód: TAT-LF7150
TA Technix čep řízení pro extrémně snížené podvozky
Skladom 2 ks
49 EUR
TA Technix kulový čep řízení pro extrémní snížení podvozku
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.