Rieger boční práh mont. strana pravá pro Mercedes třída C W202 sedan, t-model vč. faceliftu, r.v. 00/93-06/97, 07/97-, plast ABS bez povrchové úpravy, s prolisem, s prolisem a dvěma výřezy
Popis a parametre
Recenzia (0)
Diskusia
Rieger boční práh mont. strana pravá pro Mercedes třída C W202 sedan, t-model vč. faceliftu, r.v. 00/93-06/97, 07/97-, plast ABS bez povrchové úpravy, s prolisem, s prolisem a dvěma výřezy
Boční práh – Mercedes třída C W202 (sedan, t-model, vč. faceliftu, 00/1993–06/1997, 07/1997–) – pravá strana – plast ABS bez povrchové úpravy
Tento díl je určen pro vozy Mercedes třída C, typ W202 (sedan a t-model), včetně faceliftu, modelové roky 00/1993–06/1997 a od 07/1997.
- Strana vozu: pravá
- Povrchová úprava: plast ABS bez povrchové úpravy
- Součástí balení:
- 1 × boční práh
- Certifikát TÜV/ABE
- Montážní materiál
ParametrePridať do porovnania
Typ produktu
Spoiler
Značka vozu
Mercedes
Model
třída C
Typ vozu
W202
Rok výroby
00/93-06/97, 07/97-
Karoserie
sedan, t-model
Důležitá poznámka
původní prahy musí být až do roku 97!
Určeno pro
C-Class (W202): 00.93-06.97 (to model 97), 07.97- (from model 98) - sedan, t-model
Typ spoileru
boční práh
Povrchová úprava
plast ABS bez povrchové úpravy
Doplnění spoileru
boční práh
Partie vozu
boční
Součástí balení
montážní materiál
Strana vozu
pravá
Vzhled
s prolisem, s prolisem a dvěma výřezy
Výrobok zatiaľ nie je hodnotený
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek
Rieger boční práh mont. strana pravá pro Mercedes třída C W202 sedan, t-model vč. faceliftu, r.v. 00/93-06/97, 07/97-, plast ABS bez povrchové úpravy, s prolisem, s prolisem a dvěma výřezy
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.









































































































































