Rieger patka na zadní okno pro Audi RS5 B8 kupé vč. faceliftu, 01/12-06/16, 03/10-12/11, plast ABS bez povrchové úpravy
Popis a parametre
Recenzia (0)
Diskusia
Rieger patka na zadní okno pro Audi RS5 B8 kupé vč. faceliftu, 01/12-06/16, 03/10-12/11, plast ABS bez povrchové úpravy
Rieger Tuning – Lišta na hranu víka kufru – Audi RS5 B8 kupé vč. faceliftu (03/10–12/11, 01/12–06/16)
Lišta na hranu víka kufru od Rieger Tuning určená pro Audi RS5 (Typ B8) ve verzi kupé včetně faceliftu z období 03/2010–12/2011 a 01/2012–06/2016. Vyrobena z plastu ABS bez povrchové úpravy, připravena pro lakování dle barvy karoserie. Elegantní doplněk zvýrazňující sportovní charakter vozu.
- Určeno pro: Audi RS5 – Typ B8, kupé vč. faceliftu (03/10–12/11, 01/12–06/16)
- Povrchová úprava: plast ABS bez povrchové úpravy
ParametrePridať do porovnania
Typ produktu
Spoiler
Značka vozu
Audi
Model
RS5
Typ vozu
B8
Rok výroby
01/12-06/16, 03/10-12/11
Karoserie
kupé
Důležitá poznámka
s S-Line exteriérovým paketem a bez S-Line exteriérového paketu, s výřezem pro třetí brzdové světlo
Určeno pro
(B8/B81): 10.11-06.16 (po faceliftu), 06.07-07.11 (předfacelift) - coupeA5 S5 (B8/B81): 10.11-06.16 (po faceliftu), 06.07-07.11 (předfacelift) - coupe , RS5 (B8): 03.10-12.11 (předfacelift), 01.12-06.16 (po faceliftu) - coupe
Typ spoileru
patka na zadní okno
Povrchová úprava
plast ABS bez povrchové úpravy
Partie vozu
zadní
Součástí balení
montážní materiál
Výrobok zatiaľ nie je hodnotený
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek
Rieger patka na zadní okno pro Audi RS5 B8 kupé vč. faceliftu, 01/12-06/16, 03/10-12/11, plast ABS bez povrchové úpravy
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.







































































































































