Rieger vložka zadního nárazníku (pro vozy s tažným zařízením) pro Škoda Enyaq iV RS SUV (5AZ), plast ABS bez povrchové úpravy
Popis a parametre
Recenzia (0)
Diskusia
Rieger vložka zadního nárazníku (pro vozy s tažným zařízením) pro Škoda Enyaq iV RS SUV (5AZ), plast ABS bez povrchové úpravy
Rieger Tuning – Vložka zadního nárazníku (pro vozy s tažným zařízením) – Škoda Enyaq iV RS SUV 5AZ – od 07/2021 – ABS – nelakované
Vložka zadního nárazníku Rieger Tuning určená pro Škoda Enyaq iV RS Typ 5AZ, karoserie SUV, roky od 07/21. Varianta je určena pro vozy s tažným zařízením. Vyrobena z ABS plastu bez povrchové úpravy. Balení obsahuje montážní materiál.
- Model: Škoda Enyaq iV RS – Typ 5AZ
- Karoserie: SUV
- Rok výroby: od 07/2021
- Určení: pro vozy s tažným zařízením
- Materiál/povrch: ABS, bez laku
- Balení: vložka + montážní materiál
ParametrePridať do porovnania
Typ produktu
Spoiler
Značka vozu
Škoda
Model
Enyaq iV
Typ vozu
RS
Rok výroby
07/21-
Karoserie
SUV (5AZ)
Důležitá poznámka
pro originální zadní nárazník Sportline / RS, pro vozy s parkovacím asistentem (PDC), s tažným zařízením
Určeno pro
Enyaq iV (NY): 10.20- - SUV (5AZ), coupe (5AC) , Enyaq iV RS (NY): 07.21- - SUV (5AZ), coupe (5AC)
Typ spoileru
vložka zadního nárazníku
Povrchová úprava
plast ABS bez povrchové úpravy
Doplnění spoileru
vložka zadního nárazníku (pro vozy s tažným zařízením)
Partie vozu
zadní
Součástí balení
montážní materiál
Výrobok zatiaľ nie je hodnotený
Táto položka nebola doposiaľ diskutovaná. Ak chcete byť prvý, kliknite na tlačidlo Přidat příspěvek
Rieger vložka zadního nárazníku (pro vozy s tažným zařízením) pro Škoda Enyaq iV RS SUV (5AZ), plast ABS bez povrchové úpravy
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.














































































































































