Sportovní podvozek ST Suspensions pro Fiat Punto 188_ FWD se zatížením př. nápravy do 900 kg, snížení 30 mm/30 mm, 1.2 16V 80, 1.2 60, 1.3 JTD, 1.4
Popis výrobku Sportovní podvozek ST Suspensions pro Fiat Punto 188_ FWD se zatížením př. nápravy do 900 kg, snížení 30 mm/30 mm, 1.2 16V 80, 1.2 60, 1.3 JTD, 1.4
| Typ produktu | Pevný kompletní podvozek |
| Značka vozu | Fiat |
| Model | Punto |
| Typ vozu | 188_ |
| Rok výroby | 06/1999-05/2003 |
| Motorizace | 1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639,..., 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250), 1.3 JTD 16V, 1.4, 1.4 (188AXM1A, 188BXM1A) |
| Obsah motoru | 1242, 1248, 1368 |
| Palivo | Benzin, Diesel |
| Výkon | 44-71kW |
| Karoserie | hatchback |
| Pohon | FWD |
| Snížení přední nápravy | 30 mm |
| Snížení zadní nápravy | 30 mm |
| Zatížení přední nápravy | do 900 kg |
| Zatížení zadní nápravy | do 870 kg |
| Balení | sada přední + zadní |
| Stavitelná tuhost | Ne, Ne |
Kompletní sportovní podvozek ST Suspensions vyvíjený německým podvozkovým specialistou KW Automotive je perfektně sladěnou kombinací sportovních tlumičů a pružin, které dodají vašemu vozu atraktivnější vzhled a větší stabilitu zejména při průjezdech zatáčkami.
Sportovní podvozky ST Suspensions profitují z mnohaletých zkušeností společnosti KW Automotive získaných při vývoji a výrobě podvozků pro profesionální motorsport i civilní využití. Při výrobě jsou využívány pouze ty nejkvalitnější komponenty. Sportovní dvouplášťové tlumiče jsou specificky navržené pro konkrétní model vozu a doplněny pružinami z vysoce pevnostní oceli s několikavrstvým ochranným nástřikem a vrchní epoxidovou vrstvou pro maximální odolnost proti vnějším vlivům. Všechny podvozky ST Suspensions jsou kompletně vyvíjeny v Německu.
Montáž sníženého sportovního podvozku ST Suspensions se provádí výměnou za originální podvozek. Podvozek je dodáván tak, aby byla možná jeho okamžitá montáž, tzn. pokud se pro montáž nepoužívají originální dorazy a prachovky, pak jsou i ty součástí balení apod.
Při montáži sportovního podvozku doporučujeme i výměnu horního uložení v případě, že není ve 100% stavu. Předejdete tím případným nežádoucím zvukovým projevům spojeným s tužším podvozkem v kombinaci s opotřebovaným uložením.

































































































































