Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Golf IV 1J_ max zatížení PN do 1020 kg
Popis výrobku Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Golf IV 1J_ max zatížení PN do 1020 kg
| Typ produktu | Výškově stavitelný podvozek |
| Značka vozu | Volkswagen |
| Model | Golf IV |
| Typ vozu | 1J_ |
| Rok výroby | 10/1997- |
| Motorizace | 1.4 16V, 1.6, 1.6 16V, 1.6 FSI, 1.8, 1.8 T, 1.8 T GTI, 1.9 SDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.3 V5, 2.8 VR6 |
| Obsah motoru | 1390, 1595, 1598, 1781, 1896, 1984, 2324, 2792 |
| Palivo | Benzin, Diesel |
| Výkon | 50-147kW |
| Karoserie | hatchback |
| Pohon | pohon předních kol |
| Snížení přední nápravy | 35-65 mm |
| Snížení zadní nápravy | 35-65 mm |
| Zatížení přední nápravy | do 1020 kg |
| Zatížení zadní nápravy | do 1020 kg |
| Balení | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Stavitelná tuhost | Ano |
| Nastavení přední nápravy | Závit |
| Nastavení zadní nápravy | Závit |
| Provedení | ST XTA |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:































































































































