Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3, XTA plus 3 s 3-cestně nastavitelnou tuhostí a unibaly pro Mini Works R50, R53 max zatížení PN do 890 kg
Popis výrobku Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3, XTA plus 3 s 3-cestně nastavitelnou tuhostí a unibaly pro Mini Works R50, R53 max zatížení PN do 890 kg
Značka vozu | Mini |
Model | Works |
Typ vozu | R50, R53 |
Motorizace | Works |
Obsah motoru | 1598 |
Palivo | Benzin |
Výkon | 155 |
Karoserie | hatchback |
Pohon | FWD |
Snížení přední nápravy | 20-50 mm |
Snížení zadní nápravy | 20-50 mm |
Zatížení přední nápravy | do 890 kg |
Zatížení zadní nápravy | do 800 kg |
Balení | Set FA coilover struts incl. top mounts + RA coilover struts |
Stavitelná tuhost | Ano (rebound + compression) |
Nastavení přední nápravy | Závit |
Nastavení zadní nápravy | Závit |
Provedení | ST XTA plus 3, XTA plus 3 |
Světlou výšku vozu lze nastavit plynule díky závitu na těle tlumiče. Tuhost je v případě podvozku ST XTA Plus 3 nastavitelná odděleně pro odskok (16 kroků) a pro stlačení (24 kroků pro nízkorychlostní a vysokorychlostní stlačení). Podvozek je osazen horním unibalovým uložením, které u vybraných vozů umožňuje také nastavení odklonu.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
Upozornění: Podvozky ST XTA Plus 3 jsou i přes své široké možnosti nastavení určeny pro použití v běžném civilním provozu se zaměřením na sportovní svezení na okreskách, horských průsmycích a podobných řidičsky atraktivních místech. Stejně jako u podvozků ST XTA není tlumič konstrukčně přizpůsobený silám, které vznikají při provozu v rámci profesionálního motorsportu a jízdě na závodním okruhu nebo driftování. Použití UHP / semislick pneumatik (např. Michelin Cup 2, TOYO R888R, Yokohama Advan AD08R apod.) je možné a podvozek je navržen tak, aby s těmito typy pneumatik fungoval bez omezení. Stejně tak je podvozek kompatibilní s použitím silnějších sportovních stabilizátorů (podle potřeby je pak nutné přizpůsobit nastavení tuhosti podvozku).