232000A: Strongflex Silentblok zadního spodního ramene - vnitřní varianta SPORT
Tento produkt není v prodeji.
Popis produktu 232000A: Strongflex Silentblok zadního spodního ramene - vnitřní varianta SPORT
| Počet kusů v balení | 1 |
| Počet kusů na autě | 2 |
| Číslo originálního dílu | 31317603; 31429119; 31451814 |
Referenční číslo: 232000A
Název produktu: Silentblok zadního spodního ramene - vnitřní varianta SPORT
Pasuje na:
- Volvo S60 II (10-18)
- Volvo S80 II (06-16)
- Volvo V60 I (11-18)
- Volvo V70 III (07-16)
- Volvo XC70 II (07-16)
- Volvo XC60 I (08-17)
OEM
- 31317603
- 31429119
- 31451814
Diagramy:
- D0706
Poznámky
- Tento silentblok je dostupný pouze v tvrdosti 90ShA (žlutá), protože originální gumový silentblok je vyroben z tvrdé gumové směsi. Použití silentbloku o tvrdosti 80ShA (červená) sníží jízdní vlastnosti vozu na úroveň originálního gumového silentbloku.
Počet kusů (balení, sad) na auto: 2
Balení: 1
Tvrdost: 90Sha
Materiál: POLYURETAN (PUR/PU)
Každý produkt dodáváme s mazivem!
Produkty podobné na 232000A: Strongflex Silentblok zadního spodního ramene - vnitřní varianta SPORT najdete také v následujících kategoriích:
- PODVOZEKSportovní polyuretanové silentblokyStrongflexVolvoS802. gen. (od 2006 do 2016)
- PODVOZEKSportovní polyuretanové silentblokyStrongflexVolvoV70 XC, XC70XC70 (od 2007 do 2016)
- PODVOZEKSportovní polyuretanové silentblokyStrongflexVolvoS602. gen. (od 2010 do 2018)
- PODVOZEKSportovní polyuretanové silentblokyStrongflexVolvoV703. gen. (od 2007 do 2016)
- PODVOZEKSportovní polyuretanové silentblokyStrongflexVolvoV601. gen. (od 2011 do 2018)
- PODVOZEKSportovní polyuretanové silentblokyStrongflexVolvoXC601. gen. (od 2008 do 2017)
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč a doručení po ČR. (Neplatí pro nadrozměrné zásilky)
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.




































































































































