Obecné informace a časté dotazy

 

Jak nakupovat?

  1. Výběr zboží

    Zboží si vyberte buď prohlížením katalogu (začněte zvolením kategorie v horním menu), nebo hledáním (vyhledávací pole je nahoře uprostřed). Hledat můžete podle názvu, nebo kódu zboží.

    Při procházení zboží můžete využít funkce Porovnání. V detailu produktu kliknete na tlačítko "Porovnání". Vpravo nahoře se objeví symbol porovnání s počtem porovnávaných produktů. Kliknutím na něj zobrazíte přehlednou tabulku s parametry porovnávaných produktů. Zde lze produkti vložit do košíku, zobrazit detail či je z porovnání odebrat.

  2. Vložení zboží do košíku

    Zboží vložíte do košíku tlačítkem "Koupit". Pokud si chcete prohlédnout obsah vašeho košíku, klikněte na tlačítko "Košík" (toto tlačítko je na každé stránce vpravo nahoře). Na této obrazovce můžete zboží z košíku smazat či změnit počet požadovaných jednotek. Pokud si přejete dále nakupovat, pokračujte procházením katalogu.

    Můžete také využít funkce Oblíbené. V detailu produktu stačí kliknout na tlačítko "Do oblíbených". Vpravo nahoře se objeví symbol srdce s počtem oblíbených produktů. Pokud na něj kliknete, zobrazí se všechny vaše oblíbené produkty. Zde stačí pouze vyplnit počty požadovaných jednotek a stisknout tlačítko "Koupit". Takto lze do košíku vložit pouze produkty, které jsou skladem. Oblíbené produkty můžete kdykoliv ze seznamu odebrat.

  3. Dokončení objednávky

    Z košíku pokračujte volbou "Vybrat dopravu a platbu". Nyní zadejte nebo upravte dodací údaje, vyplňte správně telefon a e-mail a vyberte způsob platby a doručení zboží (více v sekci Doprava a platba), případně vložte poznámku k objednávce. V dalším kroku uvidíte shrnutí vaší objednávky pro potvrzení. Pokud stisknete tlačítko "Dokončit objednávku", dokončíte vaši objednávku a na váš e-mail bude zaslána kopie vaší objednávky současně s informační SMS.

 

Co nastane po dokončení objednávky?

  1. Potvrzení objednávky

    Po dokončení objednávky Vám na e-mail zašleme její kopii - proto je důležité vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. V případě nejasností se s Vámi spojíme, abychom si vše vysvětlili. Pokud je vše v pořádku, již vás nekontaktujeme a pracujeme na vyřízení objednávky.

  2. Odeslání zboží a dodací lhůta

    Odeslání zboží potvrdíme zasláním informačního e-mailu. Obdržení tohoto e-mailu znamená, že zásilka byla předána přepravci a je na cestě k Vám.

    Zboží, které máme na naší prodejně skladem, posíláme obratem ještě ten den při vytvoření objednávky do 14:00 hod. Dodací lhůta je zpravidla 24-48 hodin (závisí na přepravní společnosti). Jestliže zboží nemáme skladem a musíme jej pro vás objednat v zahraničí, platí dodací lhůta uvedená u daného produktu (závisí na stavu skladů u zahr. dodavatelů). Pokud se dodací doba zpozdí, je to způsobeno dodavatelem, který zboží neměl skladem, nebo nám zboží včas nedodal. Z naší strany je expedice provedena vždy v nejkratším možném termínu.

  3. Doklad a záruka

    Se zbožím zasíláme daňový doklad (naše firma je plátce DPH), který slouží pro případně uplatnění reklamace. Standardní doba záruky je 24 měsíců (2 roky). Postup pro uplatnění záruky najdete v samostatné sekci Reklamace.

 

Co když zboží mi doručí poškozené?

Následující pokyny platí pro zásilky zasílané prostřednictvím PPL, DPD i České pošty:

  • Pokud je zásilka již na první pohled poškozená, reklamujte tento stav ihned při jejím přebírání u doručovacího kurýra.

  • Jestliže až po rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozeno, máte od doručení 48 hodin, abyste toto poškození reklamovali u přepravní služby.

    Podrobnější informace k reklamaci u jednotlivých přepravců naleznete zde: Česká pošta, PPL, DPD.

 

Jak stornovat objednávku?

Pokud chcete vaši objednávku z jakýchkoliv důvodů zrušit, informujte nás buď e-mailem nebo telefonicky v pracovní době 8 - 17 hod, abychom ji zbytečně nebalili a neposílali, děkujeme.

 

Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

Objednáváte-li jako nepodnikající fyzická osoba, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Pokud se k tomuto kroku rozhodnete, informujte nás v dané lhůtě nejlépe e-mailem. Zároveň vyplňte tento formulář a společně se zbožím ho zašlete zpět na níže uvedenou adresu.

Pro nejrychlejší vyřízení zašlete zboží zpět ideálně nepoškozené, včetně veškerého příslušenství a původního obalu. Za nekompletní nebo použité zboží nemusí být částka vrácena v plné výši.

Zboží zašlete bez dobírky na adresu kamenné prodejny: REVILO AUTO s.r.o., Letiště objekt č. 7, 503 41 Hradec Králové

Upozorňujeme, že možnost vrácení se netýká zboží vyrobeného na zakázku. Typickým příkladem jsou individuálně konfigurované podložky pod kola.

Berte také na vědomí, že nepřevzetí zásilky není to samé, jako odstoupení od kupní smlouvy. Pouhým nepřevzetím zásilky se naopak vystavujete riziku vymáhání dlužné částky ve výši ceny poštovného.

 

Zrušení objednávky ze strany e-shopu

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem, nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník novou cenu neakceptuje. Pokud tato situace nastane bude zákazník prodávajícím neprodleně informován.

 

Doplňující informace

Fotografie u některých produktů jsou ilustrační. Chyby a omyly v textu, cenách a specifikaci jsou vyhrazeny.

Pokud není uvedeno jinak, zboží z tohoto e-shopu je dodáváno jako hobby program a tedy nevlastní atest 8SD, tudíž není určeno pro provoz na pozemních komunikacích.

REVILO AUTO s.r.o.
Letiště objekt č. 7
50341 Hradec Králové
Česká Republika
IČO: 60931868
DIČ: CZ60931868
CZ
cz
SK
sk