H&R sportovní podvozek pro Audi A3 8V 2WD Sedan / Sportback, r.v. 2013-, zatížení PN do 1010 kg, snížení 40 mm/45 mm, s prům. př. tl. 55 mm, pro vozy s víceprvkovou nápravou, vč. Facelift 2017
Popis a parametry
Recenze (0)
Diskuse
H&R sportovní podvozek pro Audi A3 8V 2WD Sedan / Sportback, r.v. 2013-, zatížení PN do 1010 kg, snížení 40 mm/45 mm, s prům. př. tl. 55 mm, pro vozy s víceprvkovou nápravou, vč. Facelift 2017
Sportovní podvozek H&R (sada snížených pružin a sportovních tlumičů se zkrácenou pístnicí) pro Audi A3 8V 2WD Sedan / Sportback.
Sportovní podvozek je snížen oproti sériově montovanému podvozku o snížení 40 mm na přední ose a o /45 mm na zadní ose.
Montáží tohoto dokonale sladěného setu sportovních pružin v kombinaci s odpovídajícími tužšími tlumiči získáte nejen sportovní vzhled vozu, ale především přesné a bezpečné řízení bez houpání a naklánění v zatáčkách! Výrobky firmy H&R jsou 100% Made in Germany a jsou vždy testovány v reálném provozu. Evropská homologace zkušebny TÜV je samozřejmostí.
ParametryPorovnání
Typ produktu
Pevný kompletní podvozek
Značka vozu
Audi
Model
A3
Typ vozu
8V
Rok výroby
2013-
Pohon
2WD
Snížení přední nápravy
40 mm
Snížení zadní nápravy
45 mm
Zatížení přední nápravy
do 1010 kg
Poznámka
, s prům. př. tl. 55 mm, pro vozy s víceprvkovou nápravou, vč. Facelift 2017-, low verze
Upřesnění modelu
Sedan / Sportback
Produkt zatím nehodnocen
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek
H&R sportovní podvozek pro Audi A3 8V 2WD Sedan / Sportback, r.v. 2013-, zatížení PN do 1010 kg, snížení 40 mm/45 mm, s prům. př. tl. 55 mm, pro vozy s víceprvkovou nápravou, vč. Facelift 2017
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč a doručení po ČR. (Neplatí pro nadrozměrné zásilky)
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.







































































































































