Audi A3 8L (od 96 do 03)
Prohlédněte si naši nabídku nejprodávanějších produktů pro Audi A3 8L r. v. 1996-2003. Vybrali jsme pro vás ty nejoblíbenější produkty napříč celým sortimentem, abyste mohli načerpat inspiraci a proměnit svoje Audi ve sportovní vůz, ze kterého už nebudete chtít nikdy vystoupit.

Kód: TAT-SDSVOG4
TA Technix rozpěrná tyč Audi A3 (8L) - červená
Skladem 2 ks
1 090 Kč
Přední rozpěra pro Audi A3 (8L) je ocelová.
zdarma

Kód: JOM-751001-x3
JOM výškově a tuhostně stavitelný podvozek Audi A3 (8L), kromě Quattro
Skladem 3 sada
9 490 Kč
Podvozek pro Audi A3 (8L) s nastavitelnou výškou a tuhostí tlumičů, homologovaný rozsah snížení vpředu: 25-60mm, vzadu: 20-40mm.

100%
Kód: REV-PRA31
Podložky na změnu rozteče Audi / Seat / Škoda / VW z 5x100(auto) na 5x112(kolo), šíře 20mm - s pouzdry
Skladem > 5 ks
1 290 Kč
Podložky vhodné pro záměnu koncernových kol např.: VŮZ - Škoda Fabia I, KOLA - Škoda Octavia II. Podložky vyrábíme z automatového duralu. Zalisovaná pouzdra jsou ocelová a pozinkovaná s válcovaným závitem. Uvedená cena je za 1 kus.

Kód: JOM-740510-x2
JOM horní uložení tlumiče Audi A3, typ 8L - zadní
Skladem > 5 pár
590 Kč
Horní uložení zadních tlumičů JOM pro Audi A3 (8L).

Kód: TAT-69VW003P
TA Technix adaptéry pro změnu odklonu zadních kol o -0,5°, Audi A3 (8L, 1996 - 2003)
1-2 týdny
1 190 Kč
TA Technix podložky pro změnu odklonu zadních kol o -0,5°, Audi A3 (8L, 1996 - 2003)

Kód: TAT-LF7150
TA Technix čep řízení pro extrémně snížené podvozky
Skladem 2 ks
1 150 Kč
TA Technix kulový čep řízení pro extrémní snížení podvozku

Kód: JOM-21016-x1
JOM rozpěrná tyč Audi A3 8L kromě 1.8T (do 4.03)
Skladem 3 ks
790 Kč
Rozpěrná tyč je nastavitelná a je vyrobena z hliníku.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.