Nastavení odklonu kol (camber)

Univerzální šrouby pro nastavení odklonu
Alfa Romeo
Audi
BMW
Cadillac
Citroen
Daihatsu
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Kia
Mazda
Mercedes Benz
Mini
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Saab
Seat
Subaru
Škoda
Toyota
VW
Volvo
Chcete zlepšit přesnost jízdy a mít navíc možnost nastavit odklony? V nabídce máme široký výběr stavitelných horních uložení tzv. camberů a stavitelných ramen od výrobců TA Technix, Silver Project a MTS Technik, s vynikající kvalitou a zpracováním. Pokud nepotřebujete možnosti nastavení odklonů, vybírejte ze standardních horních uložení.
Stavitelné horní uložení zákazníci zpravidla objednávají spolu s podvozkem.
NOVINKA
zdarma

Kód: MTSCP60SET
MTS Technik Evo II nastavitelné horní uložení předních tlumičů Toyota Supra (A90 / DB, od 2019)
3-5 dnů
7 774 Kč
MTS Technik Evo II je nová generace nastavitelného horního uložení předních tlumičů pro Toyota Supra (A90 / DB, od 2019).
NOVINKA
zdarma

Kód: MTSCP86SET
MTS Technik Evo II nastavitelné horní uložení předních tlumičů BMW X1 (F48, 2014-2022)
3-5 dnů
7 514 Kč
MTS Technik Evo II je nová generace nastavitelného horního uložení předních tlumičů pro BMW X1 (F48, 2014-2022).
zdarma

Kód: MTSCP25SET
MTS Technik Evo II nastavitelné horní uložení předních tlumičů BMW 3 (typ E36, 9.90-8.00)
1-2 týdny
6 578 Kč
MTS Technik Evo II je nová generace nastavitelného horního uložení předních tlumičů pro BMW 3 (typ E36) r. v. 09/1990 - 08/2000.
zdarma

Kód: MTSCP25SET
MTS Technik Evo II nastavitelné horní uložení předních tlumičů BMW Z3 (typ E36/7, 10.95-6.03)
1-2 týdny
6 578 Kč
MTS Technik Evo II je nová generace nastavitelného horního uložení předních tlumičů pro BMW Z3 (typ E36/7) r. v. 10/1995 - 06/2003.
zdarma

Kód: MTSCP19SET
MTS Technik Evo II nastavitelné horní uložení předních tlumičů VW Golf IV (typ 1J, 8.97-5.06)
1-2 týdny
7 281 Kč
MTS Technik Evo II je nová generace nastavitelného horního uložení předních tlumičů VW Golf IV (typ 1J) r. v. 08/1997 - 05/2006.
zdarma

Kód: MTSCP19SET
MTS Technik Evo II nastavitelné horní uložení předních tlumičů Seat Mii (typ KF, 10.11-6.19)
1-2 týdny
7 281 Kč
MTS Technik Evo II je nová generace nastavitelného horního uložení předních tlumičů Seat Mii (typ KF) r. v. 10/2011 - 06/2019.

Kód: TC210
H&R excentrické šrouby pro nastavení odklonu kol Triple C 10mm / 45,5-48,0mm
1-2 týdny
1 694 Kč
Pro vozy Auto Bianchi, Fiat, Lancia, Seat.

Kód: TC116
H&R excentrické šrouby pro nastavení odklonu kol Triple C 16mm / 41,5-48,0mm
1-2 týdny
1 694 Kč
Pro vozy Ford Mustang, Renault.
zdarma

Kód: TAT-116VW104
TA Technix snížené přední horní uložení Audi A3 (8P) - snížení o 10mm oproti originálu, s možností nastavení odklonu
1-2 týdny
4 190 Kč
Snížené horní uložení pro Audi A3 (8P) pro použití s Ultra low výškově stavitelným nebo vzduchovým podvozkem a možností nastavení odklonu.
zdarma

Kód: TAT-116VW104-x2
TA Technix snížené přední horní uložení Audi TT (8J) - snížení o 10mm oproti originálu, s možností nastavení odklonu
1-2 týdny
4 190 Kč
Snížené horní uložení pro Audi TT (8J) pro použití s Ultra low výškově stavitelným nebo vzduchovým podvozkem a možností nastavení odklonu.
zdarma

Kód: TAT-116VW104-x3
TA Technix snížené přední horní uložení Seat Altea (5P) - snížení o 10mm oproti originálu, s možností nastavení odklonu
1-2 týdny
4 190 Kč
Snížené horní uložení pro Seat Altea (5P) pro použití s Ultra low výškově stavitelným nebo vzduchovým podvozkem a možností nastavení odklonu.
zdarma

Kód: TAT-116VW104-x4
TA Technix snížené přední horní uložení Seat Leon II (1P) - snížení o 10mm oproti originálu, s možností nastavení odklonu
1-2 týdny
4 190 Kč
Snížené horní uložení pro Seat Leon II (1P) pro použití s Ultra low výškově stavitelným nebo vzduchovým podvozkem a možností nastavení odklonu.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč a doručení po ČR. (Neplatí pro nadrozměrné zásilky)
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.