BMW
řada 1
řada 3
řada 4
řada 5

Kód: JOM-21012
JOM rozpěrná tyč BMW řady 1 (typ E81, E82, E87, r.v. od 2004) dieselové motory
Objednáno u dodavatele
1 190 Kč
Rozpěrná tyč je nastavitelná a je vyrobena z leštěného hliníku

Kód: TAT-EVODSBM30B
TA Technix rozpěrná tyč BMW 3 E30 (82-94) 4 / 6-válec kromě M3 / iX - modrá
1-2 týdny
1 290 Kč
Rozpěra je hliníková a stavitelná.

Kód: JOM-21052
JOM rozpěrná tyč BMW řady 1 (typ F20, F21, od 2011)
Objednáno u dodavatele
1 790 Kč
Rozpěrná tyč je vyrobena z leštěného hliníku

Kód: TAT-EVODSBM362R
TA Technix rozpěrná tyč BMW 3 E36 (90-00) 6-válec M50 / M52 bez ASC kromě M3 - červená
Objednáno u dodavatele
1 290 Kč
Rozpěra je hliníková a stavitelná.

Kód: TAT-EVODSBM462R
TA Technix rozpěrná tyč BMW 3 E46 (98-07) 6-válec benzín kromě M3 - červená
Objednáno u dodavatele
1 290 Kč
Rozpěra je hliníková a stavitelná.

Kód: TAT-EVODSBM461
TA Technix rozpěrná tyč BMW 3 E46 (98-07) 316i / 318i
1-2 týdny
1 290 Kč
Přední rozpěra pro BMW E46 316i / 318i je hliníková.

Kód: TAT-EVODSVOE34
TA Technix rozpěrná tyč BMW 5 (E34) 520i / 525i, motor M50
1-2 týdny
1 790 Kč
Přední rozpěra pro BMW 5 (E34) 520i / 525i, motor M50 je hliníková.

Kód: TAT-SSDSHE36
TA Technix rozpěrná tyč BMW 3 (E36) zadní, sedan / coupe / Touring - černá
1-2 týdny
1 090 Kč
Zadní rozpěra pro BMW 3 (E36) sedan / coupe / Touring je ocelová.

Kód: TAT-SSDSVOE34
TA Technix rozpěrná tyč BMW 5 (E34) 520i / 525i, motor M50 - černá
1-2 týdny
1 290 Kč
Přední rozpěra pro BMW 5 (E34) 520i / 525i, motor M50 je ocelová.

Kód: TAT-SDSHE60
TA Technix rozpěrná tyč BMW 5 (typ E60 / E61) zadní kromě kromě Xdrive - červená
1-2 týdny
1 090 Kč
Zadní rozpěra pro BMW 5 (typ E60 / E61) je ocelová.
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč a doručení po ČR. (Neplatí pro nadrozměrné zásilky)
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.




































































































































