Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Renault Megane II Sport Tourer KM0/1_, max zatížení PN do 1185 kg, snížení 30 mm / 30 mm
Tento produkt není v prodeji.
Popis produktu Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Renault Megane II Sport Tourer KM0/1_, max zatížení PN do 1185 kg, snížení 30 mm / 30 mm
| Typ produktu | Sportovní pružiny |
| Značka vozu | Renault |
| Model | Megane II Sport Tourer |
| Typ vozu | KM0/1_ |
| Rok výroby | 08/2003- |
| Motorizace | 1.9 dCi, 1.9 dCi (KMRG, KM1G, KM0G, KM2C), 2.0 |
| Obsah motoru | 1870, 1998 |
| Palivo | Benzin, Diesel |
| Výkon | 66-99kW |
| Karoserie | kombi |
| Pohon | FWD |
| Snížení přední nápravy | 30 mm |
| Snížení zadní nápravy | 30 mm |
| Zatížení přední nápravy | do 1185 kg |
| Zatížení zadní nápravy | do 1025 kg |
| Balení | Sada předních a zadních pružin (4 kusy) |
Sníženými pružinami dodáte vozu sportovní vzhled a zlepšíte jeho jízdní vlastnosti díky nižšímu těžišti. Pružiny lze namontovat na standardní sériové tlumiče nebo je můžete zkombinovat s tlumiči sportovními pro ještě lepší zážitek z jízdy. Pružiny jsou vyrobené z vysoce odolné chrom-silikonové oceli a ošetřeny kvalitním práškovým lakem pro maximální životnost.
Základní vlastnosti sportovních pružin ap Sportfahrwerke:
- snížení podle aplikace (typu vozu) zpravidla do 40 mm
- lepší ovladatelnost vozu a požitek z jízdy
- sportovnější vzhled díky decentnímu snížení
- vyrobeny z vysoce odolné chrom-silikonové oceli
- kvalitní práškové lakování pro maximální životnost
Produkty podobné na Sportovní pružiny ap Sportfahrwerke pro Renault Megane II Sport Tourer KM0/1_, max zatížení PN do 1185 kg, snížení 30 mm / 30 mm najdete také v následujících kategoriích:
Naposledy navštívené
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč a doručení po ČR. (Neplatí pro nadrozměrné zásilky)
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.





























































































































