Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Subaru Impreza Station Wagon Gg G3, GD/GG, GD/GGS max zatížení PN do 990 kg
Popis produktu Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Subaru Impreza Station Wagon Gg G3, GD/GG, GD/GGS max zatížení PN do 990 kg
| Typ produktu | Výškově stavitelný podvozek |
| Značka vozu | Subaru |
| Model | Impreza Station Wagon Gg |
| Typ vozu | G3, GD/GG, GD/GGS |
| Rok výroby | 12/2002- |
| Motorizace | 1.5 AWD, 1.5 AWD (GG3), 1.5 AWD (GGD), 1.6 AWD, 2.0 AWD, 2.0 AWD (GG9), 2.0 i R AWD (GG9), 2.0 Turbo AWD (GGA), 2.0 WRX AWD, 2.0 WRX AWD (GGA), 2.0 WRX Turbo AWD, 2.0 WRX Turbo AWD (GGA), 2.2 AWD, 2.5 AWD, 2.5 WRX AWD (GGG) |
| Obsah motoru | 1498, 1597, 1994, 2212, 2457 |
| Palivo | Benzin |
| Výkon | 70-169kW |
| Karoserie | kombi |
| Pohon | pohon všech kol |
| Snížení přední nápravy | 25-55 mm |
| Snížení zadní nápravy | 25-45 mm |
| Zatížení přední nápravy | do 990 kg |
| Zatížení zadní nápravy | do 960 kg |
| Balení | Set FA coilover struts incl. top mounts + RA coilover struts |
| Stavitelná tuhost | Ano |
| Nastavení přední nápravy | Závit |
| Nastavení zadní nápravy | Závit |
| Provedení | ST XTA |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:


































































































































