Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Golf III Convertible 1E_ max zatížení PN 891 - 980 kg
Popis produktu Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Golf III Convertible 1E_ max zatížení PN 891 - 980 kg
| Typ produktu | Výškově stavitelný podvozek |
| Značka vozu | Volkswagen |
| Model | Golf III Convertible |
| Typ vozu | 1E_ |
| Rok výroby | 09/1991- |
| Motorizace | 1.9 TDI, 2.0 |
| Obsah motoru | 1896, 1984 |
| Palivo | Diesel |
| Výkon | 66-85kW |
| Karoserie | kabriolet |
| Pohon | pohon předních kol, pohon předních kol |
| Snížení přední nápravy | 45-80 mm |
| Snížení zadní nápravy | 45-80 mm |
| Zatížení přední nápravy | 891 - 980 kg |
| Zatížení zadní nápravy | do 880 kg |
| Balení | Set FA coilover struts incl. top mounts + RA coilover struts |
| Stavitelná tuhost | Ano |
| Nastavení přední nápravy | Závit |
| Nastavení zadní nápravy | Závit |
| Provedení | ST XTA |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:





































































































































