Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Scirocco III 13, 137, 138 max zatížení PN 1001 - 1090 kg, do 1090 kg s prům. uchycení př. tl. 55 mm
Popis produktu Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Scirocco III 13, 137, 138 max zatížení PN 1001 - 1090 kg, do 1090 kg s prům. uchycení př. tl. 55 mm
| Typ produktu | Výškově stavitelný podvozek |
| Značka vozu | Volkswagen |
| Model | Scirocco III |
| Typ vozu | 13, 137, 138 |
| Rok výroby | 09/2008-, 12/2009- |
| Motorizace | 1.4 TSI, 2.0 R, 2.0 TDI, 2.0 TFSI, 2.0 TSI |
| Obsah motoru | 1390, 1395, 1968, 1984 |
| Palivo | Benzin, Diesel |
| Výkon | 90-206kW |
| Karoserie | kupé |
| Pohon | pohon předních kol |
| Snížení přední nápravy | 20-55 mm |
| Snížení zadní nápravy | 20-55 mm |
| Zatížení přední nápravy | do 1090 kg |
| Zatížení zadní nápravy | do 780 kg |
| Balení | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Stavitelná tuhost | Ano |
| Průměr uchycení předního tlumiče | 55 mm |
| Nastavení přední nápravy | Závit |
| Nastavení zadní nápravy | Závit |
| Provedení | ST XTA |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:




































































































































