řada 4
zdarma

Kód: TAT-06BM014-x3
TA Technix downpipe BMW řada 4 420i + 430i (F32/33/36 facelift, 2016-2021)
2-3 týdny
6 990 Kč
Nerezové svody od turba pro BMW 4 420i + 430i (F32/33/36 facelift, 2016-2021).
zdarma

Kód: TAT-06BM020-x3
TA Technix downpipe BMW řada 4 435i (F32/33/F36, předfacelift 2013-2016)
2-3 týdny
6 290 Kč
Nerezové svody od turba pro BMW řada 4 435i (F32/33/F36, předfacelift 2013-2016).
zdarma

Kód: TAT-06BM015-x3
TA Technix downpipe BMW řada 4 440i (F32/33/36 facelift, 2016-2021)
2-3 týdny
7 490 Kč
Nerezové svody od turba pro BMW 4 440i (F32/33/36 facelift, 2016-2021).
zdarma

Kód: TAT-06BM007-x3
TA Technix downpipe BMW 4 (F32 / F33 / F36; 2013-2016) pro motory 435i, 435iX typ N55 225 a 250 kW - průměr 100mm
2-3 týdny
7 790 Kč
Jednodílný nerezový svod od turba TA Technix bez katalyzátoru pro napojení na sériové turbodmychadlo, 2 výstupy pro lambda sondu, průměr 101,6 mm - 62 mm. Určeno pro motory 435i, 435iX typ N55 s výkonem 225 a 250 kW.
zdarma

Kód: TAT-06BM006-x3
TA Technix downpipe BMW 4 (F32 / F33 / F36; 2013-2016) pro motory 420i, 420iX, 428i a 428iX typ N20 135 a 180 kW - průměr 101,6mm
2-3 týdny
8 990 Kč
Jednodílný nerezový svod od turba TA Technix bez katalyzátoru pro napojení na sériové turbodmychadlo, 2 výstupy pro lambda sondu, průměr 101,6 mm - 62 mm. Určeno pro motory 420i, 420iX, 428i a 428iX N20 s výkonem 135 a 180 kW.
zdarma

Kód: TAT-06BM008-x1
TA Technix downpipe BMW M4 (F82 / F83; od 2014) pro motor typ S55 317-368 kW - průměr 76,2mm
2-3 týdny
8 990 Kč
Dvoudílný nerezový svod od turba TA Technix bez katalyzátoru pro napojení na sériová turbodmychadla, 2 výstupy pro lambda sondu, průměr 76,2 mm. Určeno pro motory S55 s výkonem 317-368 kW.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.