CLS
Filtrovat produkty
zdarma
Kód: 35225099
Výškově stavitelný podvozek KW V3 s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz CLS (C257) max zatížení PN do 1210 kg bez elektronických tlumičů
1-2 týdny
69 685 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V3 s nastavitelnou tuhostí v obou směrech v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Mercedes-Benz CLS s motory CLS 220 d (257.314), CLS 300 (257.348), CLS 300 d (257.318), CLS 350 d (257.320), CLS 350 EQ Boost (257.350) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1210 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 25-45 mm na přední nápravě a 30-50 mm na zadní nápravě a nastavení tuhosti ve směru roztažení v 16 krocích a ve směru stlačení ve 12 krocích.
zdarma
-3%
Kód: 10225076
Výškově stavitelný podvozek KW V1 pro Mercedes-Benz Cls Shooting Brake (X218) max zatížení PN do 1100 kg se vzduchovými měchy vzadu (level control), pro vozy bez Airmatic
1-2 týdny
46 391 Kč
44 999 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V1 v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Mercedes-Benz Cls Shooting Brake s motory CLS 260 (218.936), CLS 350 (218.959), CLS 350 BlueTEC / d (218.926) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1100 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 25-45 mm na zadní nápravě.
zdarma
-3%
Kód: 10225077
Výškově stavitelný podvozek KW V1 pro Mercedes-Benz Cls Shooting Brake (X218) max zatížení PN 1101 - 1200 kg se vzduchovými měchy vzadu (level control), pro vozy bez Airmatic
1-2 týdny
46 391 Kč
44 999 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V1 v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Mercedes-Benz Cls Shooting Brake s motory CLS 220 BlueTEC / d (218.901), CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.903, 218.904), CLS 260 (218.936), CLS 350 BlueTEC / d (218.926), CLS 350 CDI / d (218.923), CLS 400 (218.961), CLS 400 (218.965), CLS 500 (218.973) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1101 - 1200 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 25-45 mm na zadní nápravě.
zdarma
Kód: 35225076
Výškově stavitelný podvozek KW V3 s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz Cls Shooting Brake (X218) max zatížení PN do 1100 kg se vzduchovými měchy vzadu (level control), pro vozy bez Airmatic
1-2 týdny
58 806 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V3 s nastavitelnou tuhostí v obou směrech v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Mercedes-Benz Cls Shooting Brake s motory CLS 260 (218.936), CLS 350 (218.959), CLS 350 BlueTEC / d (218.926) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1100 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 25-45 mm na zadní nápravě a nastavení tuhosti ve směru roztažení v 16 krocích a ve směru stlačení ve 12 krocích.
zdarma
Kód: 35225077
Výškově stavitelný podvozek KW V3 s obousměrně nastavitelnou tuhostí pro Mercedes-Benz Cls Shooting Brake (X218) max zatížení PN 1101 - 1200 kg se vzduchovými měchy vzadu (level control), pro vozy bez Airmatic
1-2 týdny
58 806 Kč
Výškově stavitelný podvozek KW Automotive V3 s nastavitelnou tuhostí v obou směrech v nerezovém provedení INOX Line určený pro vůz Mercedes-Benz Cls Shooting Brake s motory CLS 220 BlueTEC / d (218.901), CLS 250 CDI / BlueTEC / d (218.903, 218.904), CLS 260 (218.936), CLS 350 BlueTEC / d (218.926), CLS 350 CDI / d (218.923), CLS 400 (218.961), CLS 400 (218.965), CLS 500 (218.973) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1101 - 1200 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 25-45 mm na zadní nápravě a nastavení tuhosti ve směru roztažení v 16 krocích a ve směru stlačení ve 12 krocích.
Doprava zdarma
Při nákupu nad 2 500 Kč při doručení po ČR a nad 120 € při doručení na Slovensko.
Přes 20 let zkušeností
Jsme na trhu od roku 1999, rádi vám odborně porádíme s výběrem či montáží.
Kamenná prodejna
Máme vlastní prodejnu a rozsáhlý sklad. Většinu zboží expedujeme obratem.
Auta jsou naším koníčkem
Auta nás baví, a proto sortiment stále rozšiřujeme a testujeme na vlastních vozech.